Gyakornok

Gyakornok pozíciók

Gyakornok

Pilisszentiván és home office
többféle területre – teljes munkaidő

Nettó órabér: 1600 Ft / óra

A JÓkenyér pilisszentiváni központjába keresünk gyakornokokat, – HR & Adminisztráció területre , valamint Sales & Marketing területre.

Olyan lelkes és tanulni akaró fiatalok jelentkezését várjuk, akik szeretnék megismerni az iparágat, tanulni egy 170 fős cégről, miközben szakmailag is kihívó és izgalmas témákba nyerhetnek bepillantást.

Általános infók:

  • Munkavégzés helye: részben otthoni, rugalmas, részben a cég székhelyén (Pilisszentiván, Ipari park (Solymár és Pilisszentiván határa))
  • Munkaórák: 20-30 óra/hét
  • Jelentkező: akár szakmai gyakorlat miatt gyakorlati helyet kereső, akár ’csak’ gyakorlatot szerezni kívánó tanuló. Olyanok jelentkezését várjuk, akik összességében minimum féléves időtávban gondolkodnak.

Amit kínálunk:

  • Tartalmasan eltöltött gyakorlati idő
  • Profi, kedves és JÓ csapat
  • Bepillantás az élelmiszeripar izgalmas világába
  • Prémium termékek és márka

Milyen feladatok várnak Rád – SALES & MARKETING:

  • az értékesítési csapat magas szintű adminisztratív támogatása
  • értékesítés támogató anyagok elkészítésében való aktív részvétel
  • értékesítési monitorozása, dashboard kimutatás készítése a termékfogyásról
  • beszállítók belső rendszerekben való létrehozásának felügyelete
  • új kiskereskedelmi termékek adminisztrációja rendszerekben, társosztályokkal történő egyeztétesek
  • termékkönyv és termékösszetevő mátrix folyamatos frissítése
  • árazási táblák rendelés és disztribúciója
  • marketing vezető napi munkájának támogatása adminisztrációs és kreatív területen egyaránt
  • az éves marketing stratégia végrehajtásában való aktív részvétel
  • saját bolthálózat és kereskedelmi partnerek részére termékajánlók készítése
  • belső kommunikáció támogatása: plakátok, egyszerű üzenetek gyártása
  • vevőszolgálatra érkező levelek megválaszolása
  • social média kezelés támogatása
  • bekapcsolódás az ügynökségekkel való kapcsolattartása

Milyen feladatok várnak Rád – HR & ADMIN:

  • toborzás támogatása (beérkező pályázatok kezelése, előszűrések, interjúk egyeztetése, excel-alapú adatbázisok kezelése)
  • HR aktuális projektekben való részvétel
  • HR szabályzatok elkészítésében való részvétel
  • HR és céges programok szervezésében való részvétel
  • pénzügy támogatása (számlázás előkészítés, szigorú számadású bizonylatok iktatása, beérkező számlák dossziékba sorolása)
  • munkaügy támogatása (eü kiskönyvek, egyéb dokumentumok ellenőrzése, iktatása)
  • szállítási dokumentumok (szállítólevél) feldolgozása az ügyviteli rendszerbe, szállítólevelek iktatása, számlázás előkészítése

Mindkét területen fontos:

  • Alapos és önálló munkavégzés
  • Jó együttműködési és kommunikációs készség
  • Magabiztos Excel használat
  • Nyitott, lelkes, tanulnivágyó személyiség
  • Közgazdasági vagy kommunikációs tanulmányok

Leendő munkahelyed
JÓKENYÉR Pilisszentiván

Küldd el önéletrajzodat az allas@jokenyer.hu e-mail címre a pozíció megjelölésével, vagy töltsd ki az alábbi ŰRLAP-ot.