Vendégkönyv

Írja meg nekünk véleményét!

CAPTCHA
Kérjük, várjon......
Korábbi bejegyzések
S. Miklós - 2012-03-05 12:09
Tisztelt JÓKENYÉR, Kezdettől fogva vásárlójuk vagyok (naponta). Régóta halogattam az írást, de most itt az alkalom, hogy rátaláltam a weblapjukra. Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy hálás vagyok Önöknek, amiért kiváló, európai minőségű pékáruhoz juthatok hozzá naponta, anélkül, hogy külföldre kellene utazni. Többek között olívás masnit is veszek reggelente. Szeretem az ízét, a vastag, ropogós héját és a tartalmas tésztáját az olívadarálékkal (bár kezdetben még jobb volt, amikor még egyben kerültek bele az olívabogyók). Gyakran felbosszant az ormótlan papírcetli, teliberagasztva a legjobb részen, olykor ujjpercig barbár módon belenyomva és belesütve a tésztába. Kérdésem, hoyg mindenáron rajta kell lenni annak a cetlinek, ez jogszabályi előírás. Ha igen, akkor nem lehetne szem előtt tartani azt a szemléletet, hogy a megteremtett értéket óvjuk inkább mintsem elrontsuk? Ha muszáj rárakni a papírt, nem lehetne legalább kíméletesen, pontszerűen ráragasztani? Ilyen alapon minden kiflire és zsömlére is lehetne tenni, tönkretéve azok 10-20%-át. Azért bosszant ennyire ez a papírcédula, mert az olívás masni túl jó ahhoz, hogy egy értékes darabja a kukában landoljon.
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-03-06 15:27
Tisztelt Uram! Igaza van. Több odafigyelést igényel a címke elhelyezése a kenyéren. Ez kötelező, ugyanis a vevőket így tudjuk információhoz juttatni, miből is készül a kenyér, ki gyártotta és meddig fogyasztható az adott termék. Köszönöm, hogy a mi termékeinket fogyasztja. Igyekszem az Ön által felvetett hibát orvosolni. Tisztelettel: Ludwig Klára
Botond - 2012-03-04 15:31
Imádom a fél kilós teljes kiőrlésű rozskenyerüket, köszönöm!! Sokszor nem kapok a GRoby-ban (Margit körút), ilyenkor a MOM Match-ben veszek, mert más kenyerek meg sem közelítik ezt a szintet, és elvonási tüneteim vannak addig, amíg nem kapok.
Válaszolt
Ludwig Klára! - 2012-03-06 15:19
Botond! Nagyon köszönjük! Tisztelettel: Ludwig Klára
Sándor Rita - 2012-03-02 12:15
Február 28-i bejegyzésemet szeretném helyesbíteni és elnézésüket kérni: NEM Jókenyér volt az a termék, amiről a rossz véleményeket írtam. Most jobban fiygelve a vásárlásnál, az Önök termékét vettem meg és elégedett vagyok!
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-03-06 15:10
Örömünkre szolgál!
H.Dávid - 2012-03-01 20:47
Kedves Ludwig & Mentesi, nagy örömömre szolgál, hogy van cég ki ily töretlenül minőséget tud prezentálni, és teszi mindezt elérhető áron. Hálás vagyok önöknek, kiváltképp az Esztergomi szaküzletüknek, hol mindig öröm a vásárlás.) Ellenben, ezúton szeretném kérni, amennyiben van mód, hogy végre a tönkölybúza kenyeret is hozzá tudják adni a nívós palettájukhoz, azt ne legyenek restek megtelni. Hisz a tönkölybúza(Triticum spelta) az egyedüli búza mi ősbúzának tekinthető, emelet gyakorlatilag a legegészségesebb, így ezen 'termék' az önök minőségi boltjaiból se hiányozhat! A menyire tudom, többek-közt a németországi baden vidékén aktívan termelik, bár nálunk is abszolút őshonosnak számított egészen a XIX.sz-ig, lehet érdemes volna újrahonosítani hisz kultúráját jó pár ezer évre teszik a kárpátmedencébe... Köszönöm!
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-03-06 15:22
Kedves Dávid! Nagyon örülök Önt az elégedett vevőink körében üdvözölni. Utána fogok nézni, hogy a tönkölybúzát milyen módon tudnánk beszerezni és termékeink közé elhelyezni. Tisztelettel: Ludwig Klára
Bohácsné Langó Viola - 2012-02-28 21:16
Tisztelt Cég! Nem régen ismerkedtem meg a kenyerükkel. Nagyon örülök, hogy létezik ilyen termék itthon, amire nyugodt szívvel mondhatom, hogy kenyér és nem készítmény. sajnos még a többi termékeiket nem sikerült megismernem, mert Kecskeméten nem láttam mást csak rozsos kenyeret a lidlben. Nagyon ízlett és mint anyuka, fontos számomra a tartósítás nélküli,finom termékek vétele. Szívesen fogadnám ha tudnának más üzletekben is megjelenni. sok sikert a további munkájukhoz. üdvözlettel:Bohácsné Langó Viola Kecskemét
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-03-06 15:17
Kedves Viola! Köszönjük az elismerést! Igyekszünk minél több helyen a "Jókenyér" termékeit forgalmazni, mivel számunkra is fontos, hogy az adalék- és színezőanyag mentes kenyereink minél több családhoz eljuthassanak. Sajnos a távolságok miatt és a termékeink frissességét szem előtt tartva, többféle termékünket csak Budapesten illetve környékén lehet megvásárolni. A Lidl-ben 8 féle termékünk van, ebből 3 féle szeletelt-csomagolt rozs illetve magvas kenyerek. Remélem sikerül megismernie többi termékünket is. Tisztelettel: Ludwig Klára
Sándor Rita - 2012-02-28 11:11
Tisztelt Cég! Nagyon kedvelem a termékeiket. A teljeskiőrlésű kenyereiket veszem (napraforgós ) Sajnos az utóbbi időben két minőségi kifogásom volt velük többször is-ezért gondoltam ezt jelzem hátha csak nem tudnak róla:Az egyik az, hogy a kenyér belül csirizes, vizes volt-ez még a kisebb probléma, mert pirítással kiszárítható. (régebben 1-2 éve ilyet sosem tapasztaltam, mindig szépszáraz jól szeletelhető volt) A másik probléma, amit több ismerősöm is észrevett: a tésztán érezni lehet a fertőtlenítő szagát, amivel gondolom a tálcákat lemossák.. ezt sok pékárunál lehet érezni, de azt gondoltam Önök ennél a minőségnél már figyelnek arra,hogy ezt elkerüljék.Ez sajnos élvezhetetlenné teszi a kenyeret. Maradnék vásárlójuk, de ha még 1-2szer találkozom ezzel a problémával azt hiszem lemondunk róla. Köszönöm, hogy elolvassák a véleményemet! Üdv Sándor Rita
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-03-06 15:09
Kedves Rita! Köszönjük észrevételét! Nagy odafigyeléssel követjük termékeink minőségét, ezért napi szinten teszteljük kenyereinket. Az Ön által felvetett hibával még nem találkoztunk, de megvizsgáljuk. Remélem sikerül a jövőben is Önt hű és elégedett vásárlóink között üdvözölni. Tisztelettel: Ludwig Klára
Beöthy Hanna - 2012-02-15 18:36
Nagyon csalódott vagyok a Hidegkúti úti üzletük alakulása miatt. Egy nagyszerű hely volt még a nyárig, ahová szemlátomást igen szívesen jártunk be reggelizni, családok, kisgyerekekkel, munkahelyükre igyekvők egy-egy kávéra, süteményre. Le lehetett ülni, volt a helyiségnek még egy kis kertje is, ahová szintén ki lehetett ülni jó időben. Az sem volt mellékes, hogy mellékhelyisége is volt az üzletnek. Az első csapást akkor mérték az üzletre, mikor nyáron egy kis lukká alakították, amiben csak bárszékeken lehet leülni, semmi hely nem maradt a kabátoknak, táskáknak, és amikor sokan vannak, alig lehet megmoccanni az üzletben, nemhogy kávézni. Nem maradt kertje sem az üzletnek, a kismamák nem tudják a kocsijukat betolni a kertből, mint azt eddig tehették, és elveszett a mellékhelyiség is. A leválasztott kis üzletet egyébként azóta sem adták ki. Nem volt ember, akit ne rázott volna meg ez az átalakítás. Egy azonban még mindig megmaradt: a három nagyon kedves, figyelmes, gyors és lelkes kiszolgáló, akikért érdemes volt még mindig nekem pl. odajárni. Mindenkihez volt egy jó szavuk, kedvességükkel olyan légkört teremtettek, ami a mai zaklatott világban mégis egy kis pihentető érzést adott. (Azt is tudom ugyanakkor, hogy sokaknak már ez a zsugorított üzlet elvette a kedvét az üzlet látogatásától, hiszen csökken a forgalom.) Az újabb csapás erre a jó légkörű üzletre nemrég következett be: létszámleépítés, a három kiszolgálóból kettőt tartott meg a vezetőség. Így reggel zsúfoltság alakul ki, a kakasülőkön sincs lehetőség egy gyors kávéra sem, mert a feltorlódó emberek miatt alig-alig fér el a kávézni akaró. A szegény lányok nem győzik a munkát, egyszerre kiszolgálni, a sütőket berakodni, kirakodni, mosogatni, a polcokra kirakni az árut, stb. Egy percük nincs, és persze ennek mi, vevők isszuk meg a levét: nem érnek rá, hogy olyan kedves, személyre szabott hangot üssenek meg, mint ezt eddig tették, és amire képesek is voltak, lennének. Kedves Vezetők! Nekem az az érzésem, hogy Önöknek nem nagy érték az, amiről itt beszélek, és ami tükrözi, higgyék el, az általános hangulatot. Nem nagy érték az emberek lelki, testi jó érzése, hogy az Önök üzletében jó volt ejtőzni egy kicsit, nem nagy érték a három lány lelkes, szívet melengető munkája, hiszen akkor minden bizonnyal más megoldást kerestek volna. Csak a számok tükrében nyilván egyszerűek ezek az intézkedések, falhúzás, leválasztás, leépítés. De hosszú távon - meggyőződésem - kifizetőbb az az üzletpolitika, ami számításba veszi az emberek érzéseit, közérzetét. Ez a három lány pl. olyan értéket képviselt Önöknek, amit talán nem értékeltek kellőképpen, és csak akkor fognak, ha már a vevőknek elegük lesz a zsúfoltságból és a fáradt légkörből. Sajnálom, hogy így döntöttek, döntenek folyamatosan. Egy régi kávéház tulajdonos is jól tudta, hogy az életben maradáshoz, a megerősödéshez az állandóság a leglényegesebb. Az állandó vevőkör és kiszolgáló személyzet, mely az otthonának tekinti az üzletet. Tisztelettel: Beöthy Hanna
Válaszolt
Sebestyén Gábor - 2012-02-22 09:48
Kedves Beöthy Hanna!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Sajnálatos módon az elmúlt két év negatív irányú gazdasági folyamatai és az üzlet mûködésének tapasztalatai sokszor olyan racionalizáló és optimalizáló intézkedések meghozatalát teszik elkerülhetetlenné, melyek pontosan azt a célt szolgálják, hogy az Ön által említett értéket megõrizzük és hosszútávon fenntartsuk, vásárlóink pedig még sokáig élvezhessék Hidegkúton a Jókenyér által nyújtott termékek magas színvonalát. A változások ellenére reméljük, hogy a jövõben Önt is a több száz továbbra is hûséges vásárlónk között tudhatjuk a kisebb alapterületû, de annál családiasabb Hidegkúti úti üzletünkben.
Köszönjük megértését.

Üdvözlettel:
Sebestyén Gábor - üzletvezetõ
Nagy Ferenc - 2012-02-15 18:23
Sajnálattal tapasztaltam, hogy az általam rendszeresen vásárolt német rozskenyér, amelyet a vecsési Lidl és CBA is forgalmazott, eltűnt az ő választékukból. A Lidlnél van még ugyan, de csak szeletelve. Ez olyan, mint ha megvennék egy kenyeret és minden nap az előző napon szeletelt kenyeret kellene ennem. Azon kívül szeletelve egy két nap múlva megpenészesedik. A CBA-nál már egyáltalán nem kapható. A kérdésem: Gyálon lakom, egyszemélyes háztartásban. Hova szállítanak rendszeresen ebből a termékből, hogy ne vadászni kelljen rá. Ezt a fajta kenyeret én is Németországból ismerem, 12 évig ettem. Az Önök termékével is elégedett volta, amíg elérhettem. Üdvözlettel Nagy Ferenc
András - 2012-02-10 14:13
Tisztelettel köszönöm a válaszát,de ha belegondol Székesfehérvár és Várpalota távolságára ami 14km.akkor kilátástalan a nyereségem.Ráadásul abban is biztos vagyok,hogy az ottani árúházban is meg vannak számlálva a percei.Nem egyedül vagyok abban,hogy csak kifejezetten hazai termelőtől vásárolnék!Többet kellene marketingelni Székesfehérváron,bár nem tudom,hogy mit mutattak az eladási táblázatai.Üdvözlettel:András
Dr. Szőke Gyula - 2012-02-09 19:06
Kanadában ismertem meg a csodálatos ízharmóniájú köménymagos rozskenyeret. Manitóbában ez a mindennapos kenyér. Mi az oka, hogy nálunk sehol sem lehet kapni. Egyetlen pékség sem csinálja, így Önök sem. Pedig talán vetekedne - ha árban nem is a dióskenyérrel. Más. Az Önök egy kilós búzakenyerét eszem, ami nagyon ízlik, de egyre inkább lukacsos szerkezetű. A feleségem azt állítja, hogy azért, mert túladagolnak bizonyos adalékanyagot. Ugyanakkor az Önök honlapja pl. az általam kedvelt kenyér esetében semmilyen adalékanyagot nem tüntet fel. Kérem erősítsék meg hitemet, és erősítsék meg, hogy valóban nem használnak adalékanyagot. A köménymagos rozskenyérről pedig úgy is lemondtam, csak kicsúszott a tollamból a bánatom... Az adalékkérdésre pedig köszönettel várom válaszukat: Szőke Gyula
Válaszolt
Ludwig Klára - 2012-02-16 12:28
Tisztelt Szőke Úr! Köszönjük észrevételét. Sajnos hazánkban nem olyan kedvelt fűszer a kömény, így nekünk sem jutott eszünkbe ezt az ízt kenyerünkhöz adni. Elgondolkodtató... Az adalékanyagokkal kapcsolatban szeretném Önt megnyugtatni, kenyereink nem tartalmaznak se színező- se adalékanyagot. Egy "Jókenyér" gyártásához jó alapanyag, kiváló kovász és sok idő, türelem kell. Így lehet adalékok nélkül is kenyeret sütni.. Minden jót kívánva, maradok tisztelettel: Ludwig Klára